Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16930
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКір'ян О. І.-
dc.contributor.authorКір'ян І. С.-
dc.contributor.authorКирьян Е. И.-
dc.contributor.authorКирьян И. С.-
dc.contributor.authorKir'yan O. I.-
dc.contributor.authorKir'yan I. S.-
dc.date.accessioned2017-06-27T08:07:34Z-
dc.date.available2017-06-27T08:07:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКір'ян О. І. Маркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємстві / О. І. Кір'ян, І. С. Кір'ян // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матер. між нар.науково-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. — Х.: Видавець ФОП Панов А. М., 2017. — С. 201-203en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16930-
dc.description.abstractВ науковому матеріалі зроблено огляд літератури та обґрунтовано зміст сучасного маркетингового управління в контексті життєдіяльності виробничого підприємства та значущість комплексного застосування всього інструментарію, що розробляється для кожної підсистеми з урахуванням специфіки змін середовища та ресурсної бази.en_US
dc.description.abstractВ научном материале сделан обзор литературы и обосновано содержание современного маркетингового управления в контексте жизнедеятельности производственного предприятия и значимость комплексного применения всего инструментария, разрабатывается для каждой подсистемы с учетом специфики изменений среды и ресурсной базы.en_US
dc.description.abstractIn the scientific article the literature review was made and the content of modern marketing management in the context of life and the importance of industrial enterprise were substantiated. The value of integrated use of all tools developed for each subsystem with specific changes in environment and resource base taking into account was grounded.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectінструменти маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectрозвиток ресурсної базиen_US
dc.subjectспоживче середовищеen_US
dc.subjectинструменты маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинговое управлениеen_US
dc.subjectразвитие ресурсной базыen_US
dc.subjectпотребительская средаen_US
dc.subjectMarketing toolsen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectthe development of the resource baseen_US
dc.subjectconsumer environmenten_US
dc.titleМаркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємствіen_US
dc.title.alternativeМаркетинговое управление и его инструментарий на современном производственном предприятииen_US
dc.title.alternativeMarketing management and its tools for modern industrial enterprise.en_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кирьян_Тези.pdf273,13 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.