Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17020
Title: | Мотиви вибору студентами навчального курсу з фізичного виховання. |
Other Titles: | Мотивы выбора студентами учебного курса по физическому воспитанию. Motives for students to choose a course in physical education. |
Authors: | Бондар Л. В. Бондарь Л. В. Bondar L. V. |
Keywords: | організована рухова активність дослідження мотиви фізичне виховання организованная двигательная активность исследования мотивы физическое воспитание organized motor activity research Motives physical education |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Бондар Л. В. Мотиви вибору студентами навчального курсу з фізичного виховання. / Л. В. Бондар // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти : Всеукр-а наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, 28 квіт. 2017 р.: тези допов. – Х., 2017. - С. 2416-2418. |
Abstract: | В роботі проводились дослідження мотивів студентів першого та другого курсів щодо вибору видів організованої рухової активності. Результати досліджень засвідчили що найбільш популярними серед студентів є секція настільного тенісу та аеробіки. В работе проводились исследования мотивов студентов первого и второго курсов относительно выбора вида организованной двигательной активности. Результаты исследований показали что наиболее популярными среди студентов является секция настольного тенниса и аэробики. In the work, studies of the motives of the students of the first And the second course regarding the choice of the type of organized motor activity. The results of the research showed that the most popular among the students is the table tennis and aerobics section. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17020 |
Appears in Collections: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
статья Бондарь для репозитария.pdf | 291,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.