Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17041
Назва: Особливості маркетингових досліджень світових ринків
Інші назви: Особенности маркетинговых исследований мировых рынков
Features of marketing research world markets
Автори: Котиш О. М.
Сметана В. А.
Котиш О. М.
Сметана В. А.
Kotysh O. M.
Smetana V. A.
Теми: маркетингове дослідження
етап здійснення маркетингового дослідження світового ринку
алгоритм виходу підприємства на світовий ринок
маркетингова інформація
маркетинговое исследование
этапы осуществления маркетингового исследования мирового рынка
алгоритм выхода предприятия на мировой рынок
маркетинговая информация
marketing research
marketing stages of the global market research
exit the algorithm on a world market
marketing information
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Котиш О. М. Особливості маркетингових досліджень світових ринків / О. М. Котиш, В. А. Сметана // Комунальне господарство міст – Харків. – 2012. – випуск 104. – с. 209-215.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються особливості здійснення маркетингових досліджень світових ринків, наведено визначення економічному поняттю «маркетингове дослідження», проведено порівняльний аналіз етапів здійснення маркетингового дослідження на світовому ринку, пропонується поетапний алгоритм виходу підприємства на світовий ринок.
Рассматриваются особенности осуществления маркетинговых исследований на мировых рынках, проанализированы различные подходы к определению экономической категории «маркетинговое исследование», проведен сравнительный анализ этапов осуществления маркетингового исследования на мировом рынке, предлагается поэтапный алгоритм выхода предприятия на мировой рынок.
Features of implementation of marketing research in the world markets are considered, definition is made of the economic category "market research", carried out a comparative analysis of the stages of the marketing research in the world market, the company proposes a phased exit algorithm to the world market
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17041
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості маркетингових досліджень світових ринків.pdf8,07 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.