Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17091
Title: Управління розвитком освітнього туризму на основі кластерного підходу
Authors: Клок О. П.
Клок А. П.
Klok О. P.
Keywords: кластерний підхід
конкурентоздатність
освітня послуга
освітній туризм
туристичний кластер
кластерный подход
конкурентоспособность
образовательная услуга
образовательный туризм
туристический кластер
cluster approach
competitiveness
educational services
educational tourism
tourist cluster
Issue Date: 2017
Citation: Клок О. П. Управління розвитком освітнього туризму на основі кластерного підходу / О. П. Клок // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матер. міжнар-ї наук.-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – С. 309-311.
Abstract: Виявлено ключові елементи процесу розвитку освітнього туризму та їх вплив. Запропоновано підхід до ідентифікації структур, яким доцільно створити ядро кластера, що базується на визначенні категорії «кластер освітнього туризму» і враховує інтенсивності взаємозв'язків у системі функціонування освітнього туризму в Україні.
Выявлено ключевые элементы процесса развития образовательного туризма и их влияние. Предложен подход к идентификации структур, которым целесообразно создать ядро кластера, основанный на определении категории «кластер образовательного туризма» и учитывает интенсивности взаимосвязей в системе функционирования образовательного туризма в Украине.
Revealed key elements of the educational process and their impact tourism. The approach to identify structures which consider creating a core cluster, based on the definition of the "educational tourism cluster" and takes into account the intensity of relationships in the functioning of educational tourism in Ukraine.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17091
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_ХНЕУ.pdf295,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.