Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1747
Title: ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Тропов О. В.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
контролінг
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Тропов О.В. Застосування концепції контролінгу в організації маркетингової діяльності підприємства / О.В. Тропов // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 23 - 24
Abstract: Розглянуто значення контролінгу у маркетингу. Також розроблено рекомендації з питань інтеграції концепції контролінгу до організації маркетингової діяльності підприємства.
Рассмотрено значение контроллинга в маркетинге. Также разработаны рекомендации по вопросам интеграции концепции контроллинга в организацию маркетинговой деятельности предприятия.
This article deals with the importance of controlling in marketing. Recommendations for integration of controlling concept into the organization of marketing activity of an enterprise are also suggested.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1747
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.