Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1754
Назва: НЕОБХІДНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМА АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОГО СТАНОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ
Автори: Чебан О. А.
Теми: конкурентне становище підприємства
маркетинг
збут продукції
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чебан О.А. Необхідність та проблема аналізу конкурентного становища підприємства на ринку / О.А. Чебан // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 32 - 34
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність і проблему аналізу конкурентного становища підприємства на ринку
Рассмотрена необходимость и проблема анализа конкурентного положения предприятия на рынке.
The paper considers the necessity and the problem of analysis of the competitive position of an enterprise on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1754
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.