Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17565
Назва: Особенности электронной торговли
Автори: Борох А. Ю.
Теми: электронная торговля
традиционная торговля
стратегия розничной торговли и продаж
категории электронной торговли
интернет-магазин
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Borokh A. Some peculiarities of e-commerce / A. Borokh // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Наукові розробки: перспективи 21 сторіччя». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – с. 64 – 67.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена анализу важности электронной торговли для современного бизнеса. Приведено определение термина “электронная торговля” и проанализированы её особенности. В статье рассмотрены различия между электронной и традиционной торговлей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17565
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борох А..pdf320,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.