Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17670
Назва: Speech etiquette in business negotiations
Автори: Tarasenko S. E.
Теми: speech etiquette
business negotiations
native speakers of English
communicative signals
functions
components of speech etiquette
analysis of speech etiquette importance
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Tarasenko S. Speech etiquette in business negotiations / S. Tarasenko // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації / Зб. наук. праць : матер. ХХІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.: ‒ Переяслав-Хмельницький, 2017. ‒ Вип. 24. ‒ C. 321-326.
Короткий огляд (реферат): The article suggests the analysis of the importance of speech etiquette in business negotiations. Important components and functions of speech etiquette are substantiated. The perception of the types of communicative signals at different stages of business negotiations by English speakers and non-English speakers is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17670
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасенко С. Є..pdf3,07 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.