Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1781
Назва: НЕОБХІДНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СУЧАСНИХ УМОВАХ УПРАВЛІННЯ
Автори: Власенко Ю. А.
Теми: маркетингові дослідження
управління
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Власенко Ю.А. Необхідність і роль маркетигових досліджень у сучасних умовах управління / Ю.А. Власенко // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 50 - 51
Короткий огляд (реферат): Обґрунтувано необхідність і роль маркетингових досліджень у сучасних умовах управління; розглянуто алгоритм проведення маркетингових досліджень та його вдосконалення.
Обоснованы необходимость и роль маркетинговых исследований в современных условиях управления; рассмотрен алгоритм проведения маркетинговых исследований и его усовершенствование.
The necessity and role of marketing research under modern conditions of management are grounded; the algorithm of running the marketing research and its improvement are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1781
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.