Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1787
Назва: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Стоміна Т. В.
Теми: рекламна діяльність підприємства
економічна ефективність
показники ефективності
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Стоміна Т.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства / Т.В. Стоміна // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 53 - 55
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано набір показників на основі аналізу показників оцінки ефективності рекламної кампанії, які забезпечують комплексну оцінку рекламної діяльності підприємства.
Обосновано набор показателей на основе анализа показателей оценки эфективности рекламной кампании, которые обеспечивают комплексную оценку рекламной деятельности.
A set of indicators, which provide a comprehensive assessment of promotional activities, is justified basing on the analysis of indicators of the advertising campaign efficiency assessment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1787
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.