Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18057
Назва: Краудсорсінг: сутність, види, принципи та інструменти застосування
Інші назви: Краудсорсинг: сущность, виды, принципы и инструменты применения
Crowdsourcing: essence, types, principles and tools
Автори: Майстренко О. В.
Maystrenko O. V.
Теми: краудсорсінг
класифікація краудсорсінгу
принципи
краудсорсинг
классификация краудсорсинг
принципы
crowdsourcing
classification crowdsourcing
principles
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Майстренко О. В. Краудсорсінг: сутність, види, принципи та інструменти застосування [Електронний ресурс] / О. В. Майстренко // Економіка та суспільство. - 2017. - №9. - Режим доступу до журналу:http//tconomyandsociety.in.ua.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальному питанню краудсорсінгу. В статті проведено дослідження сутності поняття «краудсорсінг». Охарактеризовано переваги та недоліки краудсорсінгу. Наведено класифікацію краудсорсінгу, маркетингові та інноваційні принципи його застосування.
Статья посвящена актуальному вопросу краудсорсинга. В статье проведено исследование сущности понятия «краудсорсинг». Охарактеризованы преимущества и недостатки краудсорсинга. Приведена классификация краудсорсинга, маркетинговые и инновационные принципы его применения.
The article is devoted to actual problem crowdsourcing. The paper studied the essence of the concept of "crowdsourcing." The characteristic advantages and disadvantages of crowdsourcing. Classification crowdsourcing, marketing and innovative principles of its application.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18057
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья (1) (1).pdf326,21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.