Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18062
Title: Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування
Authors: Фурсова А. Ю.
Keywords: маркетинг
електронний договір страхування
страхові послуги
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Фурсова А. Ю. Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування / А. Ю. Фурсова // Трансформація фінансових ринків в умовах глобальної нестабільності: реалії сьогодення та погляд у майбутнє: Збірник матеріалів Виїзного науково-практичного семінару (6-15 жовтня 2017 р.) та Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 жовтня 2017 р.) / Університет ДФС України, ННІ фінансів, банківської справи, Кафедра фінансових ринків, ННІ права, Кафедра господарського права та процесу, Міжнародна академія інформатики, John cabot university in Romа, Universita degli studi di Padova, Universita degli studi di Perugia. – Ірпінь: Університет ДФС України, 2017. – С. 430-434.
Abstract: Визначено, що маркетинг електронного договору страхування відрізняється від класичних методів продажу страхових послуг. Розповсюдження страхової послуги із використанням MLM надає можливість знизити витрати на велику кількість працівників, рекламу, витрати на пошук нових клієнтів страховиків
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18062
Appears in Collections:Статті (МСіФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.