Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18107
Назва: Аналіз світових моделей управління вищою освітою у контексті забезпечення автономії ВНЗ
Автори: Чмутова І. М.
Андрійченко Ж. О.
Теми: вища освіта
зовнішнє управління
внутрішнє управління
вищий навчальний заклад (ВНЗ)
автономія
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Чмутова І.М. Аналіз світових моделей управління вищою освітою у контексті забезпечення автономії ВНЗ / І. М. Чмутова, Ж. О. Андрійченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія: Економічні науки. – 2017. – №4(113). – С.7–16.
Короткий огляд (реферат): У статті систематизовано використовувані у світі моделі зовнішнього управління у вищій освіті, узагальнено їхні переваги та обмеження та розроблено рекомендації щодо української моделі управління. Охарактеризовано державну, самоврядну та ринкову моделі управління вищою освітою на основі трьох основних рис: взаємодії ринкових сил, держави та академічної олігархії. Відстежено зв'язок між моделями зовнішнього управління вищою освітою та рівнями організаційної автономії ВНЗ у країнах Європи. З огляду на необхідність посилення автономії ВНЗ України та забезпечення балансу між інституційними свободами та наглядом у сфері вищої освіти запропоновано доповнити існуючу державну модель рисами моделі самоврядування, яка передбачає наявність окремого органу з питань фінансування вищої освіти, та створити незалежний орган для здійснення планування та бюджетування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18107
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чмутова_Андрійченко_1_КНУТД _стаття.pdf204,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.