Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18241
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоклонська Л. С.-
dc.contributor.authorПоклонская Л. С.-
dc.contributor.authorPoklonska L. S.-
dc.date.accessioned2018-01-30T09:42:55Z-
dc.date.available2018-01-30T09:42:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПоклонська Л. С. Пропозиції до обґрунтування заходів з покращення інформаційного контенту рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення / Л. С. Поклонська // Соціально-економічні аспекти розвитку економіки підприємства: монографія / О. Є. Бавико, С. В. Волошина, Н. В. Лохман та ін.; під заг. ред. д.е.н., проф. О. Б. Чернеги, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Кривий Ріг : ФОП Залозний В.В., 2017. – С. 247–266.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18241-
dc.description.abstractОбґрунтовано методичний підхід до формування рекламної стратегії кожного з досліджуваних машинобудівних підприємств, особливістю якого є врахування двох складових: результатів господарювання підприємств та сприйняття споживачами якості продукції виробничо-технічного призначення, об’єднання яких утворює двовимірний (матричний) простір рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення. Обґрунтовано загальний вигляд матриці вибору рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначення, позиціоновано досліджувані підприємства та розроблено рекомендації до покращення сприйняття рекламних повідомлень.en_US
dc.description.abstractОбоснована методический подход к формированию рекламной стратегии каждого из исследуемых машиностроительных предприятий, особенностью которого является учет двух составляющих: результатов хозяйствования предприятий и восприятия потребителями качества продукции производственно-технического назначения, объединение которых образует двумерный (матричный) пространство рекламных стратегий продукции производственно технического назначения. Обоснованно общий вид матрицы выбора рекламной стратегии продукции производственно-технического назначения, позиционирован исследуемые предприятия и разработаны рекомендации к улучшению восприятия рекламных сообщений.en_US
dc.description.abstractThe methodical approach to the formation of the advertising strategy of each of the explored machine-building enterprises is substantiated, the peculiarity of which is the consideration of two components: the results of the enterprise's management and the perception of the quality of products of industrial and technical purpose by the consumers, the unions of which form a two-dimensional (matrix) space of advertising strategies of production, technical purpose. The general view of the matrix of the choice of the advertising strategy of products of industrial and technical purpose, the research enterprises are positioned and recommendations for improving the perception of advertising messages are grounded.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламна стратегіяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпродукція виробничо-технічного призначенняen_US
dc.subjectпромислові підприємстваen_US
dc.subjectмашинобудівні підприємстваen_US
dc.subjectрезультати господарюванняen_US
dc.subjectрівень сприйняття продукції виробничо-технічного призначенняen_US
dc.subjectрекламная стратегияen_US
dc.subjectпродукция производственно-технического назначенияen_US
dc.subjectпромышленные предприятияen_US
dc.subjectмашиностроительные предприятияen_US
dc.subject. результаты хозяйствованияen_US
dc.subjectуровень восприятия продукции производственно-технического назначенияen_US
dc.subjectadvertising strategyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectproducts of industrial and technical purposeen_US
dc.subjectindustrial enterprisesen_US
dc.subjectmachine-building enterprisesen_US
dc.subjectresults of managementen_US
dc.subjectlevel of perception of products of industrial and technical purposeen_US
dc.titleПропозиції до обґрунтування заходів з покращення інформаційного контенту рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначенняen_US
dc.title.alternativeПредложения к обоснование мероприятий по улучшения информационного контента рекламных стратегий продукции производственно-технического назначенияen_US
dc.title.alternativeProposals for reasoning for measures to improve the information content of advertising strategies for production-technical purposesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138:673en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.