Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18255
Назва: Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд
Автори: Пилаєва Т. В.
Яценко В. В.
Теми: дистанційна освіта
дистанційне навчання
теорії дистанційної освіти
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Пилаєва Т. В. Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд / Т. В. Пилаєва, В. В. Яценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди» − Вип.37(3), Том 2 (22): Тематич. вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К. : Гнозис, 2017. – С.94-104.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ранні теорії дистанційної освіти, розроблені провідними зарубіжними вченими, які покладені в основу сучасної теорії дистанційної освіти. Проведено порівняльний аналіз цих теорій, визначено їх складові, основні характеристики, позитивні та негативні риси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18255
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилаєва фах ст.pdf275,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.