Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18272
Назва: Нейропсихологічний підхід до розвитку менеджменту та маркетингу ділових комунікацій
Інші назви: Нейропсихологический подход к развитию менеджмента и маркетинга деловых коммуникаций
Neuropsychological approach to development of management and marketing of business communications
Автори: Наумік-Гладка К. Г.
Наумик-Гладкая Е. Г.
Naumik-Gladka K. G.
Теми: нейроекономіка
нейропсихологія
прийняття вибору
ділові комунікації
нейроэкономика
нейропсихология
принятие выбора
деловые коммуникации
neuroeconomics
neuropsychology
decision making
business communication
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Наумік-Гладка К. Г. Нейропсихологічний підхід до розвитку менеджменту та маркетингу ділових комунікацій / К. Г. Наумік-Гладка // НТЗ «Комунальне господарство міст». Серія «Економічні науки». - 2017. - Вип 12.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто, що економічні теорії як і психологічні переважно досліджують закони прийняття рішення. Економічний підхід щодо визначення терміна "переваги" принципово відрізняється від психологічного підходу, в свою чергу нейро-біо психологія спостерігає явища, що мають відношення до вибору та які традиційні економічні моделі не фіксують. Нейро-біо-психологи використовують методи дослідження, які дозволяють керувати психічними процесами (наприклад, фармакологічними втручаннями). Зроблено висновок, що нейроекономічні дослідження процесу прийняття рішення не повинні обмежуватися наданням механістичного обліку процесу прийняття рішень людьми. Його роль повинна поширюватися на забезпечення деяких основ теоретичних принципів комунікаційних моделей менеджменту та маркетингу
Рассмотрено, что экономические теории как и психологические, преимущественно исследуют законы принятия решения. Экономический подход по определению термина "преимущества" принципиально отличается от психологического подхода, в свою очередь нейро-био психология наблюдает явления, имеющие отношение к выбору и которые традиционные экономические модели не фиксируют. Нейро-био-психологи используют методы исследования, позволяющие управлять психическими процессами (например, фармакологическими вмешательствами). Сделан вывод, что нейроекономические исследования процесса принятия решения не должны ограничиваться предоставлением механистического учета процесса принятия решений людьми. Его роль должна распространяться на обеспечение некоторых основ теоретических принципов коммуникационных моделей менеджмента и маркетинга
It is considered that economic theories, as well as psychological, mainly investigate the laws of decision-making. The economic approach to defining the term "benefits" is fundamentally different from the psychological approach, in turn neuron-bio psychology observes the phenomena that are relevant to the choice and which traditional economic models do not capture. Neuro-bio-psychologists use research methods that allow you to manage mental processes (for example, pharmacological interventions). It is concluded that neuroeconomic research of the decision-making process should not be limited to the provision of a mechanistic record of the decision-making process of people. His role should extend to providing some of the fundamentals of the theoretical principles of communication management and marketing models
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18272
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf383,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.