Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18374
Назва: Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів
Автори: Птащенко О. В.
Мірошникова Є. Д.
Христенко М. Ю.
Теми: маркетинг освітніх послуг
інтернет комунікації
соціальні мережі
інтернет-портал
веб-сайт
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова, М. Ю. Христенко // Науковий економічний журнал «ВІСНИК БЕРДЯНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ». – Бердянськ, БУМБ, 2017. – Вип. 2(38)’2017. – С. 47-49.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти застосування інтернет-технологій в сфері освіти. Аналізуються основні чинники, що визначають використання інтернет-технологій ВНЗ в якості маркетингового засобу. Дана характеристика основних інструментів інтернет-технологій, через які можливе просування освітніх послуг ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18374
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко 2.pdf309,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.