Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18377
Название: Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ
Авторы: Птащенко О. В.
Цинцкіладзе А. Р.
Волкова В. В.
Ключевые слова: маркетинг освіти
інтернет-маркетинг
маркетингові інструменти
рекламна концепція
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ / О. В. Птащенко, А. Р., Цинцкіладзе, В. В. Волкова // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну, 2017. – С. 362-369.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуті основні інформаційні інструментарії, які доцільно використовувати при формуванні рекламної стратегії ВНЗ. З огляду на вище сказане особливої необхідності набуває вивчення нового інструментарію маркетингової діяльності з використанням Інтернету, ринок якого активно розвивається. Подано основні переваги просування освітньої послуги за допомогою інтернет-технологій та використання сучасної концепції інтернет-маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18377
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Волкова+Птащенко+Цинцкиладзе.pdf250,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.