Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18377
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorЦинцкіладзе А. Р.-
dc.contributor.authorВолкова В. В.-
dc.date.accessioned2018-02-15T11:33:11Z-
dc.date.available2018-02-15T11:33:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВикористання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ / О. В. Птащенко, А. Р., Цинцкіладзе, В. В. Волкова // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну, 2017. – С. 362-369.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18377-
dc.description.abstractВ роботі розглянуті основні інформаційні інструментарії, які доцільно використовувати при формуванні рекламної стратегії ВНЗ. З огляду на вище сказане особливої необхідності набуває вивчення нового інструментарію маркетингової діяльності з використанням Інтернету, ринок якого активно розвивається. Подано основні переваги просування освітньої послуги за допомогою інтернет-технологій та використання сучасної концепції інтернет-маркетингу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинг освітиen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.subjectрекламна концепціяen_US
dc.titleВикористання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Волкова+Птащенко+Цинцкиладзе.pdf250,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.