Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18377
Title: Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ
Authors: Птащенко О. В.
Цинцкіладзе А. Р.
Волкова В. В.
Keywords: маркетинг освіти
інтернет-маркетинг
маркетингові інструменти
рекламна концепція
Issue Date: 2017
Citation: Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ / О. В. Птащенко, А. Р., Цинцкіладзе, В. В. Волкова // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну, 2017. – С. 362-369.
Abstract: В роботі розглянуті основні інформаційні інструментарії, які доцільно використовувати при формуванні рекламної стратегії ВНЗ. З огляду на вище сказане особливої необхідності набуває вивчення нового інструментарію маркетингової діяльності з використанням Інтернету, ринок якого активно розвивається. Подано основні переваги просування освітньої послуги за допомогою інтернет-технологій та використання сучасної концепції інтернет-маркетингу.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18377
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волкова+Птащенко+Цинцкиладзе.pdf250,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.