Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18377
Назва: Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ
Автори: Птащенко О. В.
Цинцкіладзе А. Р.
Волкова В. В.
Теми: маркетинг освіти
інтернет-маркетинг
маркетингові інструменти
рекламна концепція
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ / О. В. Птащенко, А. Р., Цинцкіладзе, В. В. Волкова // Освітньо–інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи : матер. другої Всеукр-ї наукової інтернет–конф., 7 груд. 2017 р. - К. : Київський нац. ун-т технологій та дизайну, 2017. – С. 362-369.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті основні інформаційні інструментарії, які доцільно використовувати при формуванні рекламної стратегії ВНЗ. З огляду на вище сказане особливої необхідності набуває вивчення нового інструментарію маркетингової діяльності з використанням Інтернету, ринок якого активно розвивається. Подано основні переваги просування освітньої послуги за допомогою інтернет-технологій та використання сучасної концепції інтернет-маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18377
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волкова+Птащенко+Цинцкиладзе.pdf250,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.