Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18394
Назва: Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment
Інші назви: Аналіз факторів залучення та збереження уваги користувачів в інтернет-середовищі
Анализ факторов привлечения и сохранения внимания пользователей в интернет-среде
Автори: Pushkar A. I.
Kurbatova Y. L.
Iotova D. K.
Пушкар О. І.
Іотова Д. К.
Курбатова Ю. Л.
Пушкарь А. И.
Иотова Д. К.
Теми: factors
attention
Internet environment
multimedia product
attention economy
чинники
увага
Інтернет середовище
мультимедійний продукт
економіка уваги
факторы
внимание
интернет среда
мультимедийный продукт
экономика внимания
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Kurbatova Y. L. Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment [Electronic resource] / Y. L. Kurbatova, D. K. Iotova, A. I. Pushkar // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук. фахове вид. – 2017. – Вип. 5 (10). – С. 28-33. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/10_2017/06.pdf.
Короткий огляд (реферат): The article specifies the essence of the processes of attracting and retaining the attention of users when interacting with a multimedia product on the Internet. The interrelation of volumes of the information and attention of users is grounded. The elements of the information structure of a multimedia product are generalized. Classified factors of attracting and retaining the attention of users in the Internet environment.
У статті уточнено сутність процесів залучення і утримання уваги користувачів при взаємодії з мультимедійним продуктом в Інтернеті. Обґрунтовано взаємозв'язок обсягів інформації та уваги користувачів. Узагальнено елементи інформаційної структури мультимедійного продукту. Класифіковано чинники залучення і утримання уваги користувачів в Інтернет середовищі.
В статье уточнена сущность процессов привлечения и удержания внимания пользователей при взаимодействии с мультимедийным продуктом в Интернете. Обоснованно взаимосвязь объемов информации и внимания пользователей. Обзор элементы информационной структуры мультимедийного продукта. Классифицированы факторы привлечения и удержания внимания пользователей в Интернет среде.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18394
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Анализ факторов.pdf309,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.