Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Економічна теоріяМащенко М. А.; Бріль М. С.; Кліменко О. М.; Лісна І. Ф.; Литвиненко А. В.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Степаненко Н. О.; Черкашина Т. С.
2022Проблеми адаптації економічної політики України до екзогенних змінБріль М. С.; Кліменко О. М.; Мащенко М. А.; Лісна І. Ф.; Лєсная О. С.; Литвиненко А. В.; Пивавар І. В.; Пипенко І. С.; Пономаренко О. О.; Степаненко Н. О.; Українська Л. О.; Шифріна Н. І.; Черкашина Т. С.
2020Економічна теорія : методичні рекомендації до самостійних робіт для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняБріль М. С.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.
2020Економіка: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 081 «Право» першого (бакалаврського) рівняЛісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.
2020Основи економіки: робоча програма навчальної дисципліни для слухачів підготовчого відділення спеціальності 051 «Економіка»Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2018Marketing research and marketing planning at macro and micro levelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2018Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro LevelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2021Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищенняПономаренко О. О.; Пивавар І. В.; Лісна І. Ф.