Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18719
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДьолог О. С.-
dc.contributor.authorДьолог О. С.-
dc.contributor.authorDolog O. S.-
dc.date.accessioned2018-04-19T11:18:31Z-
dc.date.available2018-04-19T11:18:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДьолог О. С. Психологічні аспекти формування комунікативних потреб студентів-іноземців / О. С. Дьолог // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, 2017. – С. 462-467.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18719-
dc.description.abstractУ ході оволодіння українською (російською) мовою іноземні студенти зустрічаються із рядом певних проблем психолого-педагогічного характеру. Серед таких проблем можемо назвати проблему мотивації навчання, проблему «психологічного бар’єру», проблему соціальної адаптації і правильно організованого педагогічного спілкування. Ефективність навчання досягається за допомогою таких завдань, які, залишаючись в межах вивчання мови, ставлять одночасно конкретну професійну задачу.en_US
dc.description.abstractВо время изучения украинского (русского) языка иностранные студенты встречаются с рядом определенных проблем психолого-педагогического характера. Среди таких проблем можем назвать проблему мотивации обучения, проблему «психологического барьера», проблему социальной адаптации и правильно организованного педагогического общения. Эффективность обучения достигается с помощью таких заданий, которые, оставаясь в пределах изучения языка, ставят одновременно конкретную профессиональную задачу.en_US
dc.description.abstractDuring the study of the Ukrainian (Russian) language, foreign students meet with a number of specific problems of a psychological and pedagogical nature. Among such problems can be called the problem of motivation for teaching, the problem of the "psychological barrier", the problem of social adaptation and properly organized pedagogical communication. The effectiveness of teaching is achieved with the help of such tasks, which, while remaining within the limits of learning the language, put simultaneously a specific professional task.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаen_US
dc.subjectросійська мова як іноземнаen_US
dc.subjectмотивація навчанняen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.subjectмова спеціальностіen_US
dc.subjectкомунікативні потребиen_US
dc.subjectукраинский язык как иностранныйen_US
dc.subjectрусский язык как иностранныйen_US
dc.subjectмотивация обученияen_US
dc.subjectсоциальная адаптацияen_US
dc.subjectязык специальностиen_US
dc.subjectкоммуникативные потребностиen_US
dc.subjectUkrainian as a foreign languageen_US
dc.subjectRussian as a foreign languageen_US
dc.subjectmotivation for learningen_US
dc.subjectsocial adaptationen_US
dc.subjectlanguage of the specialtyen_US
dc.subjectcommunicative needsen_US
dc.titleПсихологічні аспекти формування комунікативних потреб студентів-іноземцівen_US
dc.title.alternativeПсихологические аспекты формирования коммуникативных потребностей студентов-иностранцевen_US
dc.title.alternativePsychological aspects of the formation of the communicative needs of foreign studentsen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УМПІГ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дьолог стаття.pdf236,06 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.