Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18719
Title: | Психологічні аспекти формування комунікативних потреб студентів-іноземців |
Other Titles: | Психологические аспекты формирования коммуникативных потребностей студентов-иностранцев Psychological aspects of the formation of the communicative needs of foreign students |
Authors: | Дьолог О. С. Дьолог О. С. Dolog O. S. |
Keywords: | українська мова як іноземна російська мова як іноземна мотивація навчання соціальна адаптація мова спеціальності комунікативні потреби украинский язык как иностранный русский язык как иностранный мотивация обучения социальная адаптация язык специальности коммуникативные потребности Ukrainian as a foreign language Russian as a foreign language motivation for learning social adaptation language of the specialty communicative needs |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Дьолог О. С. Психологічні аспекти формування комунікативних потреб студентів-іноземців / О. С. Дьолог // Проблеми і перспективи мовної підготовки іноземних студентів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2017 р.). – Харків: ХНАДУ, 2017. – С. 462-467. |
Abstract: | У ході оволодіння українською (російською) мовою іноземні студенти зустрічаються із рядом певних проблем психолого-педагогічного характеру. Серед таких проблем можемо назвати проблему мотивації навчання, проблему «психологічного бар’єру», проблему соціальної адаптації і правильно організованого педагогічного спілкування. Ефективність навчання досягається за допомогою таких завдань, які, залишаючись в межах вивчання мови, ставлять одночасно конкретну професійну задачу. Во время изучения украинского (русского) языка иностранные студенты встречаются с рядом определенных проблем психолого-педагогического характера. Среди таких проблем можем назвать проблему мотивации обучения, проблему «психологического барьера», проблему социальной адаптации и правильно организованного педагогического общения. Эффективность обучения достигается с помощью таких заданий, которые, оставаясь в пределах изучения языка, ставят одновременно конкретную профессиональную задачу. During the study of the Ukrainian (Russian) language, foreign students meet with a number of specific problems of a psychological and pedagogical nature. Among such problems can be called the problem of motivation for teaching, the problem of the "psychological barrier", the problem of social adaptation and properly organized pedagogical communication. The effectiveness of teaching is achieved with the help of such tasks, which, while remaining within the limits of learning the language, put simultaneously a specific professional task. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18719 |
Appears in Collections: | Статті (УМПІГ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дьолог стаття.pdf | 236,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.