Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18771
Назва: Розвиток творчого мислення студентів та аспірантів у процесі навчання
Інші назви: Развитие творческого мышления студентов и аспирантов в процессе обучения
Development of creative intelligence of students and aspirants in the training process
Автори: Мажник Н. А.
Мажник Л. О.
Мажник Л. А.
Mazhnyk N. A.
Mazhnyk L. O.
Теми: творчість
творче мислення
творчий потенціал
інтелект
навчальний процес
розвиток
удосконалення
вища школа
магістратура
творчество
творческое мышление
творческий потенциал
интеллект
учебный процесс
развитие
совершенствование
высшая школа
магистратура
creativity
creative thinking
creative potential
intelligence
educational process
development
improvement
high school
magistracy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Мажник Н. А. Розвиток творчого мислення студентів та аспірантів у процесі навчання [Електронний ресурс] / Н. А. Мажник, Л. О. Мажник // Теорія і методика управління освітою. – 2017. – № 2(20). – Режим доступу : http:http://umo.edu.ua/elektronne-naukove-fakhove-vidannja-teorija-ta-metodika-upravlinnja-osvitoju.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні підходи та еволюцію понять «творчість» та «творче мислення». У статті проведено психологічний аналіз творчості людини та умови, що стимулюють розвиток творчого мислення студентів та аспірантів в процесі навчання у вищій школі та аспірантурі; надано пропозиції щодо удосконалення процесу навчання студентів та аспірантів. Головним психолого-педагогічним завданням педагога у розвитку творчого мислення студента та аспіранта є формування асоціативності, діалектичності та системності мислення. Систематизуючи проблеми, які виникають під час творчого процесу необхідно викладачам враховувати бар’єри творчого вираження власних думок студентів та аспірантів.
Рассмотрено теоретические подходы и эволюцию понятий «творчество» и «творческое мышление». В статье проведен психологический анализ творчества человека и условия, стимулирующие развитие творческого мышления студентов и аспирантов в процессе обучения в высшей школе и аспирантуре; даны предложения по совершенствованию процесса обучения студентов и аспирантов. Основным психолого-педагогическим заданием педагога в развитии творческого мышления студента и аспиранта является формирование ассоциативности, диалектичности и системности мышления. Систематизируя проблемы, которые возникают во время творческого процесса необходимо преподавателям учитывать барьеры творческого выражения собственных мыслей студентов и аспирантов.
The theoretical approaches and evolution of the concepts of «creativity» and «creative thinking» are considered. The article gives a psychological analysis of human creativity and conditions that stimulate the development of creative thinking of students and postgraduates in the process of studying in high school and graduate school; Proposals for improving the process of teaching students and postgraduates are provided. The main psychological and pedagogical task of the teacher in developing the creative thinking of a student and a postgraduate student is the formation of associativity, dialectic and systemic thinking. To systematize problems that arise during the creative process, teachers need to take into account the barriers to the creative expression of their own thoughts by students and postgraduates.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18771
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стат.Мажник Н.А., Мажник Л.О..pdf555,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.