Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19314
Название: Оцінка економічної ефективності маркетингових досліджень
Авторы: Олійник Є. С.
Шталь Т. В.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
показники ефективності
оцінка
управлінські рішення
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Олійник Є. С. Оцінка економічної ефективності маркетингових досліджень / Є. С. Олійник, Т. В. Шталь // Науково-практичний журнал «Регіональна економіка та управління». – 2017. - № 5 (18). – С. 127-131.
Краткий осмотр (реферат): Розглядається проблема оцінки ефективності маркетингових досліджень за допомогою різних методів. Розкриті підходи до оцінки економічної ефективності. Визначена ефективність та результативність маркетингових досліджень з огляду на поставлені завдання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19314
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Регіональна економіка та управління.pdf226,13 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.