Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19315
Название: Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу
Авторы: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Ключевые слова: глобальний маркетинг
компанія
маркетингова діяльність
маркетинговий комплекс
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 102-103.
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні причини та чинники появи глобального маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність компаній на засадах глобального маркетингу. Виділено та охарактеризовано два основні виміри глобального маркетингу, а саме регіональна поширеність діяльності та стандартизація міжнародного маркетингового комплексу. Наведено приклади ефективного глобального маркетингу за основними напрямками діяльності відомих світових компаній.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19315
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Козуб_Шталь_ХДУХТ_Марк._інов._3.10.2017.pdf337,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.