Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19315
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.date.accessioned2018-08-01T08:03:17Z-
dc.date.available2018-08-01T08:03:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 102-103.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19315-
dc.description.abstractВизначено основні причини та чинники появи глобального маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність компаній на засадах глобального маркетингу. Виділено та охарактеризовано два основні виміри глобального маркетингу, а саме регіональна поширеність діяльності та стандартизація міжнародного маркетингового комплексу. Наведено приклади ефективного глобального маркетингу за основними напрямками діяльності відомих світових компаній.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectглобальний маркетингuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.titleРоль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесуuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Козуб_Шталь_ХДУХТ_Марк._інов._3.10.2017.pdf337,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.