Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19315
Назва: Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу
Автори: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Теми: глобальний маркетинг
компанія
маркетингова діяльність
маркетинговий комплекс
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 102-103.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні причини та чинники появи глобального маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність компаній на засадах глобального маркетингу. Виділено та охарактеризовано два основні виміри глобального маркетингу, а саме регіональна поширеність діяльності та стандартизація міжнародного маркетингового комплексу. Наведено приклади ефективного глобального маркетингу за основними напрямками діяльності відомих світових компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19315
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Козуб_Шталь_ХДУХТ_Марк._інов._3.10.2017.pdf337,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.