Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19380
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2018-08-14T08:33:54Z-
dc.date.available2018-08-14T08:33:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗима О. Г. Оcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризму / О. Г. Зима, О. В. Птащенко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: всеукраїнська наук. конф. молодих учених та студентів, 27 квітня 2018 р. – Х.: ХНЕУ ім С. Кузнеця, 2018.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19380-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій туристичної сфери. Застосування маркетингу в туризмі у вигляді проведених досліджень надає цілеспрямований вплив на формування потреб. Крім того, маркетинг впливає на попит.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectкомунікаційна політика в сфері туризмуuk
dc.titleОcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризмуuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зима О.Г., Птащенко О.В..pdf214,18 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.