Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19380
Назва: Оcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризму
Автори: Зима О. Г.
Птащенко О. В.
Теми: комунікаційна політика
комплекс маркетингу
комунікації
комунікаційна політика в сфері туризму
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Зима О. Г. Оcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризму / О. Г. Зима, О. В. Птащенко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: всеукраїнська наук. конф. молодих учених та студентів, 27 квітня 2018 р. – Х.: ХНЕУ ім С. Кузнеця, 2018.
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій туристичної сфери. Застосування маркетингу в туризмі у вигляді проведених досліджень надає цілеспрямований вплив на формування потреб. Крім того, маркетинг впливає на попит.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19380
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зима О.Г., Птащенко О.В..pdf214,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.