Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19381
Название: Концепція розвитку високотехнологічного маркетингу
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: інформаційне забезпечення
маркетинг високих технологій
сталий розвиток
сталий розвиток регіону
розвиток
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Концепція розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Забезпечення сталого розвитку регіону: економічні, управлінські, правові та інформаційно-технічні аспекти: колективна монографія / П. В. Кривуля, Н. Б. Чернецька-Білецька, С. С. Штапаук та ін.; за заг. ред. Ю. І. Клюс, Н. В. Швець. – Сєвєродонецк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. - C. 71-79.
Краткий осмотр (реферат): У монографії представлені результати актуальних міждисциплінарних та галузевих досліджень різноаспектного забезпечення сталого розвитку регіону. Розглянуті теоретичні та практичні проблеми збалансованого і прогресивного функціонування територіальних утворень, визначені важливі чинники та актуальні напрями їх трансформації. Монографія призначена для наукових працівників, фахівців державних органів місцевого і промислового управління, керівників і спеціалістів підприємств, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться питаннями сталого розвитку регіону.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19381
Располагается в коллекциях:Монографії (УСК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.