Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19382
Назва: Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингу
Автори: Птащенко О. В.
Теми: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
міжнародний маркетинг
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингу / О. В. Птащенко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід: ХІ міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 18-19 квітня 2018 р. - Тернопіль: ТНЕУ, 2018. – C. 116-117.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високих технологій. Міжнародний високотехнологічний маркетинг являє собою підхід до прийняття виробничих рішень з позиції найбільш повного задоволення вимог як місцевих, так і іноземних споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19382
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко конф Тернополь.pdf179,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.