Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19388
Название: Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
Авторы: Божкова В. В.
Птащенко О. В.
Сагер Л. Ю.
Сигида Л. О.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
інструментарій
трансформація
глобалізація
інформація
гібридизація
суспільство
вплив
фактори
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Божкова В. В. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. В. Птащенко, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. - № 1 – С. 73-82. - Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua.
Краткий осмотр (реферат): В статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19388
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Божкова_Сагер_Сигида.pdf535,47 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.