Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19388
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБожкова В. В.-
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorСагер Л. Ю.-
dc.contributor.authorСигида Л. О.-
dc.date.accessioned2018-08-15T07:45:48Z-
dc.date.available2018-08-15T07:45:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБожкова В. В. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. В. Птащенко, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. - № 1 – С. 73-82. - Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19388-
dc.description.abstractВ статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectінструментарійuk
dc.subjectтрансформаціяuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectгібридизаціяuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectфакториuk
dc.titleТрансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Божкова_Сагер_Сигида.pdf535,47 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.