Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19388
Title: Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
Authors: Божкова В. В.
Птащенко О. В.
Сагер Л. Ю.
Сигида Л. О.
Keywords: маркетингові комунікації
інструментарій
трансформація
глобалізація
інформація
гібридизація
суспільство
вплив
фактори
Issue Date: 2018
Citation: Божкова В. В. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, О. В. Птащенко, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. - № 1 – С. 73-82. - Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua.
Abstract: В статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19388
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко_Божкова_Сагер_Сигида.pdf535,47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.