Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19405
Title: Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльності
Other Titles: Маркетинг в сфере ивент-туристической деятельности
Marketing in the field of event tourism activities
Authors: Вовк К. М.
Вовк Е. М.
Vovk K.
Keywords: івент-туристична діяльність
маркетинг
розвиток територій
ивент-туристическая деятельность
развитие территорий
event-tourist activity
marketing
development of territories
Issue Date: 2018
Citation: Вовк К. М. Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльності / К. М. Вовк // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів: матер. ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 19 січня 2018 р., м. Кривий Ріг. – Кривий Ріг: ДНУ економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2018. - С. 69-71.
Abstract: Проведено аналіз застосування маркетингового інструментарію у розвитку івент туристичної діяльності. Визначена специфіка організації подієвих заходів за допомогою маркетингового підходу. Розглянуто вплив подієвого заходу на бренд територій. Проведен анализ применения маркетингового инструментария в развитии ивент-туристической деятельности Определена специфика организации событийных мероприятий при помощи маркетингового подхода. Рассмотрено влияние событийного мероприятия на бренд территории. The analysis of the application of marketing tools in the development of the event-tourism activity is carried out. The specificity of the organization of event events is determined using the marketing approach. The influence of the event on the brand of the territory is considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19405
Appears in Collections:Статті (Т)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.