Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19406
Title: The event tourism as a component part of brand development strategy in Ukraine
Other Titles: Подієвий туризм як складова частина стратегії розвитку бренда в Україні
Событийный туризм как составная часть стратегии развития бренда в Украине
Authors: Vovk K.
Вовк К. М.
Вовк Е. М.
Keywords: event tourism
strategy development
cultural potential
brand ofterritory
подієвий туризм
стратегія розвитку
культурній потенціал
бренд території
событийный туризм
стратегия развития
культурной потенциал
бренд территории
Issue Date: 2018
Citation: Vovk K. The event tourism as a component part of brand development strategy in Ukraine / K. Vovk // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 27 квітня 2018 р. - С. 841-844.
Abstract: Considered event tourism as a factor in creating a brand territory. An analysis was carried out on the implementation of the territory development strategy through a complex of events based on the existing cultural venture. The creation of the brand of Ukraine "Ukraine - the Country of Scientists" was proposed. Розглянуто подієвий туризм як чинник створення бренду території. Проведено аналіз щодо впровадження стратегії розвитку території через комплекс подієвих заходів на базі вже існуючого культурного потенціалу. Запропоновано створення бренду України «Україна – країна науковців». Рассмотрен событийный туризм как фактор создания бренда территории. Проведен анализ по внедрению стратегии развития территории через комплекс событийных мероприятий на базе уже существующего культурного потенциала. Предложено создание бренда Украины «Украина - страна ученых».
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19406
Appears in Collections:Статті (Т)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.