Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19409
Назва: Управління якістю дошкільної освіти на основі освітнього моніторингу
Автори: Кравченко Г. Ю.
Ветренко М. Ю.
Теми: управління закладом дошкільної освіти
якість дошкільної освіти
освітній моніторинг
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Управління якістю дошкільної освіти на основі освітнього моніторингу / Г. Ю. Кравченко, М. Ю. Ветренко, // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». – 2018. - № 4 (5).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання управління дошкільним навчальним закладом. З'ясовано зміст понять: «якість освіти», «якість дошкільної освіти», «освітній моніторинг». Зазначено, що управління якістю освіти в закладах дошкільної освіти в сучасних умовах потребують особливих підходів, нестандартних рішень, які в повному обсязі повинні враховувати особливості освітнього середовища, запити й потреби батьків та інших соціальних партнерів. Управління якістю дошкільної освіти буде ефективним завдяки створенню гнучкої моделі управління якістю освіти в закладах дошкільної освіти, яка повинна передбачати такі етапи діяльності: попереднє вивчення стану діяльності закладу освіти; планування; організація та забезпечення освітнього процесу; відстеження діяльності випускників. Звернено увагу на причини невдач в управлінській діяльності керівників та значення проведення моніторингу якості дошкільної освіти в установі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19409
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Кравченко Г ветренко.pdf364,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.