Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19457
Назва: Умови впровадження розповсюдження передового педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття)
Автори: Ткач Г. В.
Мірошнікова А. В.
Теми: передовий досвід
школи
навчально- виховний процес
вчитель
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ткач Г. В. Умови впровадження розповсюдження передового педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття) / Г. В. Ткач, А. В. Мірошнікова // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 травня - 1 червня 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - С. 342-343.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду. Вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду у досліджуваний період залежали від потреби вчителя вдосконалювати навчально-виховний процес, і власного зростання самоосвіти; стимулюючої діяльності адміністрації школи, що створювала умови для роботи вчителів-носіїв передових ідей; цілеспрямованої роботи кабінетів педагогіки, інспекторів інститутів підвищення кваліфікації; взаємозв’язку школи і ВПНЗів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19457
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткач Г. В., Мірошнікова А. В..pdf205,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.