Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19460
Назва: Інноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладу
Автори: Почуєва О. О.
Теми: управління
навчальний заклад
маркетинг
освітній маркетинг
освітня послуга
Дата публікації: 2017
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Інноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладу / О. О. Почуєва // Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics : International research and practice conferenc, October 20-21, 2017, Lublin, Republic of Poland. – Lublin: Baltija Publishing, 2017. - P 35-38.
Короткий огляд (реферат): Тези присвяченні розкриттю основних етапів впровадження маркетингової діяльності в управління навчальним закладом. Зазначена діяльність є актуальною оскільки завдяки маркетингової діяльності навчальні заклади мають можливість створювати та поліпшувати свій імідж, забезпечувати обізнаність цільової аудиторії із конкретними перевагами навчання, що можна розглядати як провідними компонентами конкурентоспроможності навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19460
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Почуева3.pdf1,83 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.