Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19468
Назва: | Навчальна автономія на заняттях з іноземної мови: сутність і мета впровадження |
Автори: | Чехратова О. А. |
Теми: | навчальна автономія навчання протягом життя компетентнісний підхід самостійність рефлексія рівні навчальної автономії самооцінка самовдосконалення |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Чехратова О. А. Навчальна автономія на заняттях з іноземної мови: сутність і мета впровадження / О. А. Чехратова // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2017. – Херсон. – С. 88-91. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різні трактування терміну «навчальна автономія» у сучасній зарубіжній і вітчизняній методичній науці, визначаються рівні і шляхи впровадження концепції на заняттях з іноземних мов. Увага також приділяється підвищенню мотивації до вивчення предмета у майбутніх вчителів, які на власному досвіді можуть переконатися в ефективності використання набутих навичок, що стане запорукою успішної професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19468 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чехратова. Стаття_2.pdf | 291,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.