Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19468
Назва: Навчальна автономія на заняттях з іноземної мови: сутність і мета впровадження
Автори: Чехратова О. А.
Теми: навчальна автономія
навчання протягом життя
компетентнісний підхід
самостійність
рефлексія
рівні навчальної автономії
самооцінка
самовдосконалення
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Чехратова О. А. Навчальна автономія на заняттях з іноземної мови: сутність і мета впровадження / О. А. Чехратова // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2017. – Херсон. – С. 88-91.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різні трактування терміну «навчальна автономія» у сучасній зарубіжній і вітчизняній методичній науці, визначаються рівні і шляхи впровадження концепції на заняттях з іноземних мов. Увага також приділяється підвищенню мотивації до вивчення предмета у майбутніх вчителів, які на власному досвіді можуть переконатися в ефективності використання набутих навичок, що стане запорукою успішної професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19468
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чехратова. Стаття_2.pdf291,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.