Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19470
Название: Новітні моделі освіти для сталого розвитку
Авторы: Проноза П. В.
Корват О. В.
Ключевые слова: модель освіти
сталий розвиток
компетентність
відповідальне рішення
випереджаюча освіта
ноосферна освіта
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Проноза П. В. Новітні моделі освіти для сталого розвитку / П. В. Проноза, О. В. Корват // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 трав.–1 черв. 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – С. 330-331.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто традиційні моделі освіти. Проаналізовано роль освіти у досягненні сталого розвитку суспільства. Обґрунтовано доцільність трансформації освіти із зміною фокусу навчання на формування компетентностей з прийняття відповідальних рішень, орієнтованих на майбутнє. Розкрито сутність випереджаючої та ноосферної моделей освіти. Запропоновано підхід до еволюційного розвитку сучасної освіти, що полягає у поступовому додаванні до неї компонентів новітніх моделей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19470
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проноза Корват-18.pdf1,69 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.