Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19529
Title: Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетинг
Other Titles: Калькуляционные системы в управлении затратами на маркетинг
Costing systems in the management of marketing costs
Authors: Руденко Ю. В.
Rudenko Y.
Keywords: маркетингова діяльність
витрати
витрати на маркетинг
калькуляція
метод АВС
драйвер витрат
маркетинговая деятельность
затраты
затраты на маркетинг
калькуляция
драйвер затрат
marketing activity
costs
marketing costs
costing
ABC method
cost driver
Issue Date: 2018
Citation: Руденко Ю. В. Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетинг / Ю. В. Руденко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. - Х.:Вид-во «Лідер», 2018. – С. 2027-2032.
Abstract: Встановлено, що в управлінні витратами значну роль відіграє калькуляційна система. Обліково-калькуляційна система, що відображає витрати відносно функції, яку вони відіграють в діяльності підприємства, отримала назву "метод обліку і калькулювання витрат за функціями" (Activity-Based Costing, скорочено АВС). Теоретична основа методу АВС полягає в спостереженні за діяльністю підприємства, в розпорядженні якої знаходиться певний обсяг ресурсів, що використовуються у виробничому процесі і дозволяють здійснювати виробничі функції. Визначено, що вибору драйвера витрат для АВС-методу приділяється особлива увага, оскільки від цього залежить точність обчислення собівартості продукції. Виділено дві калькуляційні системи маркетингових витрат, що забезпечують співвідношення витрат з їх драйверами з метою інформаційного забезпечення процессу управління та здійснення функцій з їх планування, обліку, контролю, аналізу та регулювання. Установлено, что в управлении затратами значительную роль играет калькуляционная система. Учетно-калькуляционная система, отражающая затраты относительно функции, которую они играют в деятельности предприятия, получила название "метод учета и калькулирования затрат по функциям" (Activity-Based Costing, сокращенно АВС). Теоретическая основа метода АВС состоит в наблюдении за деятельностью предприятия, в распоряжении которого находится определенный объем ресурсов, используемых в производственном процессе и позволяющих осуществлять производственные функции. Определено, что выбору драйвера затрат для АВС-метода уделяется особое внимание, поскольку от этого зависит точность расчета себестоимости продукции. Выделены две калькуляционные системы маркетинговых затрат, обеспечивающие соотношение затрат с их драйверами с целью информационного обеспечения процесса управления и осуществления функций планирования затрат, их учета, контроля, анализа и регулирования. It has been established that the costing system plays a significant role in the costing system. The accounting and costing system, which reflects the costs associated with the function they play in the enterprise, was called the "Activity-Based Costing, abbreviated ABC". The theoretical basis of the ABC method is to monitor the activities of the enterprise, at the disposal of which there is a certain amount of resources used in the production process and allow to perform production functions. It is determined that the choice of the cost driver for the ABC method is given special attention, since it depends on the accuracy of the calculation of the cost of production. Two costing marketing costing systems have been allocated that provide a ratio of costs to their drivers for the purpose of informing the process of management and implementation of functions for their planning, accounting, control, analysis and regulation.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19529
Appears in Collections:Статті (ЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тезисы Руденко Ю.В..pdf259,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.