Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19563
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУшкальов В. В.-
dc.date.accessioned2018-09-12T07:27:48Z-
dc.date.available2018-09-12T07:27:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУшкальов В. В. Структура креативності та економічні аспекти її формування [Електронний ресурс] / В. В. Ушкальов // Інфраструктура ринку. – 2018. – № 18. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/18-2018.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19563-
dc.description.abstractУ статті визначено структурні елементи креативності, як провідної компетентності персоналу підприємства. Досліджено існуючі підходи до формування креативності. Визначено особливості економічної оцінки заходів з її формування. Запропоновано підхід до оптимізації витрат на формування креативної компетентності. Результати дослідження можуть бути використані для оптимізації планування розвитку персоналу.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectформування компетентностіuk
dc.subjectекономічна ефективність заходів з навчанняuk
dc.subjectоптимізація витратuk
dc.titleСтруктура креативності та економічні аспекти її формуванняuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ушкальов_стаття.pdf488,03 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.