Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19563
Назва: Структура креативності та економічні аспекти її формування
Автори: Ушкальов В. В.
Теми: креативність
компетентність
формування компетентності
економічна ефективність заходів з навчання
оптимізація витрат
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ушкальов В. В. Структура креативності та економічні аспекти її формування [Електронний ресурс] / В. В. Ушкальов // Інфраструктура ринку. – 2018. – № 18. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/18-2018.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено структурні елементи креативності, як провідної компетентності персоналу підприємства. Досліджено існуючі підходи до формування креативності. Визначено особливості економічної оцінки заходів з її формування. Запропоновано підхід до оптимізації витрат на формування креативної компетентності. Результати дослідження можуть бути використані для оптимізації планування розвитку персоналу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19563
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов_стаття.pdf488,03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.