Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566
Title: Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ
Authors: Давидова Ж. В.
Keywords: парадигма
знаннєва парадигма
гуманістична парадигма
культурологічна парадигма
інформаційна парадигма
інформаційне суспільство
Issue Date: 2018
Citation: Давидова Ж. В. Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – Покровськ, 2018. – №. 1 (22). – С. 44-47.
Abstract: У статті досліджено парадигмальний аспект проблеми формування інформаційної компетентності студентів. Проаналізовано сутність поняття «парадигма». Теоретично обґрунтовано основи для виокремлення науково-педагогічних парадигм. Розглянуто традиційні парадигми педагогічної науки – знаннєва, гуманістична та культурологічна. Доведено, що інформаційна парадигма має бути домінуючим підґрунтям сучасної освіти для підготовки високо кваліфікованих фахівців в умовах інформаційного суспільства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давидова Ж.В..pdf441,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.