Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566
Title: | Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ |
Authors: | Давидова Ж. В. |
Keywords: | парадигма знаннєва парадигма гуманістична парадигма культурологічна парадигма інформаційна парадигма інформаційне суспільство |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Давидова Ж. В. Парадигмальний аспект дослідження проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – Покровськ, 2018. – №. 1 (22). – С. 44-47. |
Abstract: | У статті досліджено парадигмальний аспект проблеми формування інформаційної компетентності студентів. Проаналізовано сутність поняття «парадигма». Теоретично обґрунтовано основи для виокремлення науково-педагогічних парадигм. Розглянуто традиційні парадигми педагогічної науки – знаннєва, гуманістична та культурологічна. Доведено, що інформаційна парадигма має бути домінуючим підґрунтям сучасної освіти для підготовки високо кваліфікованих фахівців в умовах інформаційного суспільства. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19566 |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Давидова Ж.В..pdf | 441,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.