Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19572
Назва: | Комунікативна підготовка студентів на підґрунті семіотико-ситуаційного підходу |
Автори: | Колбіна Т. В. |
Теми: | комунікативна підготовка семіотико-ситуаційний підхід дискурс комунікативна ситуація професійна діяльність міжкультурна комунікація |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Колбіна Т. В. Комунікативна підготовка студентів на підґрунті семіотико-ситуаційного підходу / Т. В. Колбіна // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» Серія : «Педагогіка, психологія і соціологія». – Покровськ, 2018. – №. 1 (22). – С. 76–81. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано доцільність застосування семіотико-ситуаційного підходу до комунікативної підготовки студентів в університеті; з'ясовано роль комунікативних умінь у соціальній і професійній сферах; визначено сутність процесу комунікації; розглянуто умови та засоби формування комунікативної компетентності на основі тексту. Доведено, що розуміння тексту як дискурсу передбачає засвоєння студентами не тільки лінгвістичних знань (лексики, граматики), а й вивчення реалій іншої культури, «картини світу» іншого народу, особливостей комунікативної поведінки її представників. Управління комунікативною підготовкою студентів відбувається через тексти, форма і зміст яких відповідає ситуаціям майбутньої професійної діяльності і визначається соціокультурним контекстом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19572 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колбіна Т.В..pdf | 462,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.