Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19599
Название: Аналіз бренду КО «Харківський зоологічний парк», як інструмент розвитку підприємства
Авторы: Лазарєв М. В.
Ключевые слова: аналіз
бренд
маркетинг
менеджмент
стратегія
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Лазарєв М. В. Аналіз бренду КО «Харківський зоологічний парк», як інструмент розвитку підприємства / М. В. Лазарев // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 243–247.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто процес аналізу бренду, як одного із суттєвих інструментів розвиткупідприємства та його ефективна реалізація для досягнення поставлених стратегічних орієнтирів в сучасних умовах господарювання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19599
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лазарев_243.pdf361,67 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.